I think it’s funny.

11 08 2010

Hari ni pembuka tirai bulan Ramadan. Selamat berpuasa aku ucapkan kepada semua. Semoga Ramadan kali ni lebih membawa erti dan mendorong kita semua ke arah yang lebih baik.

Haa, aku bukan nak cite sal bulan puasa. Post ni xde kaitan pun ngan bulan puasa. Aku baru lepas bersahur dan sedang menunggu Subuh. Untuk mengisi masa aku online la kejap. Terpikir la pulak nak tgk watu solat Kuantan. Yela, kononye lepas berbuka aku nak kol mak aku yang aku pikir masa tu sedang sibuk menyediakan sahur. Bukak je webpage jakim tu, google chrome ni secara automatik notify aku, “This page is in Malay, would you like to translate it?”.

Terlintas difikiran, cane kalo google ni translate blog aku. Aku try la bukak blog aku da translate kan ke English. Korang teka la jadi cane. Klik gambar kt bawah ni untuk full view then judge.

Klik untuk full size

Ape korang rase? Abes tunggang langgang blog aku. Tajuk yg da sedia english pun die tukar.Tu sikit je yg nmpk tu. Nak tgk lagi try la sendiri.  haha. I think it’s funny.

Actions

Information

One response

20 08 2010
Thoriq

LOL!
mcm best, nak try gak.

Leave a Reply

