Bosan Agaknyer..

28 02 2009

Aku tgh bosan yg amat sebenarnye.. nak post artikel tp xde idea..

so aku nak story sket la pasal perkembangan aku skrg..

Setelah penat berhempas pulas ngan assignment, presentation dan exam juga beberapa masalah diluar jangka, akhirnya minggu cuti pun tiba.. 3mgu yang sgt2 aku 2gu.. Bebas nak wat pe saje yg aku suke (dan mampu).

Sesampainya aku kt umah, aku keluar dari kereta dgn konfidennya (aku balik naik kereta) tanpa guna tongkat.. Saje je nak test power.. Alhamdulillah, aku sampai ke dlm rumah tanpa sebarang halangan.

2 hari pertama cuti tu aku habiskan dengan membuta di sofa lembut kt ruang tamu. Xtau la nape aku rase ngantuk yang amat. Aku just bangun untuk mandi, makan dan solat. Habis-habisan aku kerjakan sofa tu.

Hari ketiga, aku hantar kakak aku kerja. tup2 nak balik, Isho roger aku ajak lepak. Aku kene tunggu die lebey kurang sejam. Wah, ini sudah lebey. To kill the time, aku g jalan2 cari cd, 3 keping rm60..pokai aku..pastu g basuh kereta yang da xberbasuh 3 bulan (kotorny,  masyaAllah) , rm10..Hebatnya aku habiskan rm70 dalam masa kurang sejam. 1st time aku wat gitu.

Sehari  suntuk aku habiskan masa pusing2 bandar kuantan yg da 3 bulan aku tinggal. Mlm tu aku rase cam nak demam, al-maklumla, aku g jalan2 xpakai tongkat, so agak letey la kaki kiri aku.

da 5 hari cuti berlalu, takde aktiviti best yg aku wat tp mgu depan aku da plan nak ajak sume kwn2 g picnic kat air terjun Bekelah. Hilmi pun da siap2 perasap camera nak amek gambar kt situ. I hope pe yg di plan berjalan lancar. Xsabar rasenye.haha..

Sape nak ikut?

Actions

Information

2 responses

28 02 2009
isho

aduh!!!nak kuar x ajak..kene ak gak nak ajak ke???..ummmmmmm

28 02 2009
anis

anis nak ikut!!!!!!!!!

Leave a Reply

